En jaksa. Päätä särkee ja olen lihonnut parissa viikossa tonneittain. Itsesääli ja yksin kotona nyhjöttäminen eivät tee hyvää... Pian olen samassa noidankehässä, johon ajauduin aina uudelleen yksinäisyyden vallitessa. Minä en ymmärrä, miksi juuri se laukaisee tämän reaktion minussa?

Minun pitäisi sulkeutua komeroon loppuiäkseni. Sen sijaan olen nyt tässä, syön ja vietän aikaa viemärien seurassa. Helvetin helvetti.